Den norske veterinærforening

Invitasjon til kurs og årsmøte for Opplandene veterinærforening 2019

07.12.2018
Vi i Opplandene veterinærforening er glade for offisielt å invitere til en innholdsrik kurshelg på Lillehammer.

Programmet er nå klart, og påmeldingen åpnet!

22. - 23.mars 2019 samles vi på Lillehammer, Scandic hotell.

Det blir kurs med tema fødselshjelp på smådyr og produksjonsdyr.

Vi starter med lunsj fredag, før det avholdes parallelle forelesninger på produksjonsdyr og smådyr. I pausene er det felles mingleområde med sponsorstands. I løpet av ettermiddagen blir det årsmøte i OVF og et felles foredrag om kommunikasjon til slutt.

Program OVF.pdf

Vi har fått flinke, erfarne forelesere fra Sverige, NMBU, Mjøsområdet og Gudbrandsdalen, les mer i vedlegget.

Om foreleserene.pdf

Kursavgifter (medlem/ikke-medlem DNV):

2 dager (inkl 2 lunsjer og festmiddag):  2 500/3 500 kr

1 dag (inkl 1 lunsj og festmiddag):       1 800/2 300 kr

1 dag (inkl 1 lunsj):                            1 250/1 750 kr

Gjelder frem til 15. januar 2019, etter det kommer et tillegg på alle prisene på 300 kr.

Er du ikke medlem av DNV, benytt anledningen til å melde deg inn. Du vil få redust kursavgift og du vil også være med i trekningnen av en gratis deltagelse på Veterinærdagene 2019.
I tillegg trekker kurskomiteen ut 3 gavepremier sponset av Dr Baddaky blant alle som har meldt seg på før lørdag 22. desember.

Siste påmeldingsfrist 22. februar 2019.

Påmelding sendes til e-post: OVFmedlemmer@gmail.com.

Kursavgift innbetales til OVF på kontonr 8601.58.52730, innen 15. januar/22. februar. Husk å merke innbetalingen med navn.

Vi anbefaler overnatting på kurshotellet Scandic hotell Lillehammer, spesialpris for enkeltrom
1 020 kr/dobbeltrom 1 220 kr (tillegg for hund 200 kr). Booking gjøres av den enkelte direkte til hotellet, oppgi bookingkode 46735979 (Opplandene veterinærforening). En del rom er holdt av frem til 20. februar, men bestill tidligst mulig.

Det er valgfritt hvilke forelesninger man deltar på, men vi ønsker en pekepinn på hovedinteressefelt ved påmelding. Alle vil motta forelesningsnotatene både for stordyr og smådyr på minnepinne, og man kan evt slette det som evt ikke er av interesse.

Dyrepleiere er velkomne til å delta, men betaler fullpris, og følger veterinærforelesningene uten andre tilpasninger.

Faglig nivå vil tilpasses førstelinjepraksis, og vil være klinisk rettet.

Årsmøtet og kommunikasjonsforedraget fredag kveld vil være gratis, og åpent for alle OVF-medlemmer uansett om de er påmeldt resten av kurshelgen. Vi ønsker uansett påmelding til samme e-postadresse for de som kun kommer på årsmøtet.

Detaljert oversikt over temaer og forelesere ligger som vedlegg til denne mailen.

Vi vil allerede nå rette en stor takk til hovedsponsor Idexx, og øvrige sponsorer MSD, Virbac, Bayer, Elanco, Boehringer Ingelheim, JFA, Akselsens agenturer, Orion Pharma, Interfarm, Salfarm, Dr Baddaky og Royal Canin som gjør de lave kursprisene mulig! De vil alle stille på kurset, og bidra med kunnskap innen sine felter. Benytt anledningen til å få svar på alle spørsmål om deres produkter!

Alle henvendelser kan rettes til kurskomiteen, på OVFmedlemmer@gmail.com .

For mer informasjon om vår lokale veterinærforening, se:
https://www.vetnett.no/opplandene og følg oss på facebook, OVF; Opplandene veterinærforening.

Hilsen kurskomiteen

Line Bredli-Kraemer, Marie Skavnes og Kathrine Nordahl

0 Kommentar

Kommenter saken

Du må være logget inn for å kommentere.