Informasjon

Vi i Opplandene veterinærforening er glade for å invitere til en innholdsrik kurshelg på Lillehammer.

5. - 6. juni 2020 samles vi på Scandic Lillehammer hotell.

Det blir kurs med tema urinveier på smådyr og beredskap, A-sykdommer, kolikk og løpedreining på produksjonsdyr.

Vi starter med lunsj fredag, før det avholdes parallelle forelesninger på produksjonsdyr og smådyr. I pausene er det felles mingleområde med sponsorstands. I løpet av ettermiddagen blir det årsmøte i OVF og et felles foredrag med Hans Olav Lahlum til slutt.

Vi har fått flinke, erfarne forelesere fra Sverige, NMBU, Mjøsområdet og Fredrikstad, les mer om dem her (PDF, 99KB)

Påmelding sendes til e-post: OVFmedlemmer@gmail.com, med utfylt påmeldingsskjema (DOCX, 3KB)

Kursavgift innbetales til OVF på kontonr 8601.58.52730, innen 2. april/3. mai. Husk å merke innbetalingen med navn, kvittering sendes i etterkant.

Vi anbefaler overnatting på kurshotellet Scandic Lillehammer hotell , spesialpris for enkeltrom 1 020 kr/dobbeltrom 1 220 kr (tillegg for hund 200 kr). Booking gjøres av den enkelte direkte til hotellet, oppgi bookingkode 47150989 (Opplandene veterinærforening). En del rom er holdt av frem til 3. mai, men bestill tidligst mulig.

Det er valgfritt hvilke forelesninger man deltar på, men vi ønsker en pekepinn på hovedinteressefelt ved påmelding. Alle vil motta forelesningsnotatene både for stordyr og smådyr på minnepinne, og man kan evt slette det som evt ikke er av interesse.

Dyrepleiere er velkomne til å delta, men betaler fullpris, og følger veterinærforelesningene uten andre tilpasninger.

Faglig nivå vil tilpasses førstelinjepraksis, og vil være klinisk rettet.

Årsmøtet og kveldsforedraget fredag kveld vil være gratis, og åpent for alle OVF-medlemmer uansett om de er påmeldt resten av kurshelgen. Vi ønsker uansett påmelding til samme e-postadresse for de som kun kommer på årsmøtet.

Detaljert oversikt over temaer og forelesere ligger som vedlegg til denne mailen.

Vi vil allerede nå rette en stor takk til alle sponsorene som gjør de lave kursprisene mulig! De vil alle stille med stands på kurset, og bidra med kunnskap innen sine felter. Benytt anledningen til å få svar på alle spørsmål om deres produkter!

Alle henvendelser kan rettes til kurskomiteen, på OVFmedlemmer@gmail.com .

For mer informasjon om vår lokale veterinærforening, se her og følg oss på facebook, OVF; Opplandene veterinærforening.

Hilsen kurskomiteen

Line Bredli-Kraemer, Marie Skavnes og Kathrine Nordahl

Se program her (PDF, 158KB)

Priser og betingelser

Kursavgifter (medlem/ikke-medlem DNV):

2 dager (inkl 2 lunsjer og festmiddag):  2 200/ 3 500 kr

1 dag (inkl 1 lunsj og festmiddag):       1 800/ 2 300 kr

1 dag (inkl 1 lunsj):                            1 250/ 1 750 kr

Kun festmiddag                                   900/ 1000 kr

Gjelder frem til 2. april 2020, etter det kommer et tillegg på alle prisene på 300 kr.

Alle som melder seg på innen 20. februar er med i trekningen av flott gavepremie sponset av Dr. Baddaky!

Er du ikke medlem av Veterinærforeningen, benytt anledningen til å melde deg inn.

Påmeldingsfrist