Turisthotellvegen 6, Lillehammer

Informasjon

Vi i Opplandene veterinærforening er glade for å igjen kunne invitere til en innholdsrik kurshelg på Lillehammer.

Programmet er nå klart, og påmeldingen åpnet, på nytt!

24.- 25. september 2021 samles vi på Scandic Lillehammer hotell.

Det blir kurs med tema urinveier på smådyr, smittsomme sjukdommer hos produksjonsdyr, og kolikk hos hest.

Vi starter med lunsj fredag, før det avholdes parallelle forelesninger på produksjonsdyr og smådyr. I pausene er det felles mingleområde med sponsorstands. I løpet av ettermiddagen blir det årsmøte i OVF og et felles foredrag med Hans Olav Lahlum til slutt. (Han har forresten skrevet 14 krimbøker p.d.d, feil i presentasjonen).

Vi har erfarne forelesere fra mange felt, les mer i vedleggene.

Faglig nivå vil tilpasses førstelinjepraksis, og vil være klinisk rettet.

Årsmøtet og kveldsforedraget fredag kveld vil være gratis, og åpent for alle OVF-medlemmer uansett om de er påmeldt resten av kurshelgen. Vi ønsker uansett påmelding til rboc@online.no innen 17. september for de som kun kommer på årsmøtet.

Saksliste til årsmøtet finner du her

Priser og betingelser

Kursavgifter (medlem/ikke-medlem DNV):

2 dager (inkl 2 lunsjer og festmiddag): 2 300/ 3 600 kr

1 dag (inkl 1 lunsj og festmiddag): 1 900/ 2 400 kr

1 dag (inkl 1 lunsj): 1 350/ 1 850 kr

Kun festmiddag 1000/ 1100 kr

Gjelder frem til 15. august 2021, etter det kommer et tillegg på alle prisene på 300 kr.

Betaling: Siden ting er som de er, ber vi iår om at dere legger innbetaling til forfall 15. september, da bør kjørereglene for gjennomføring være klare. Skulle det bli begrensinger i arrangementer, slipper vi da mye jobb med refusjoner.

Er du ikke medlem av DNV, benytt anledningen til å melde deg inn.

Kursavgift innbetales til OVF på kontonr 8601.58.52730, innen 15. september. Husk å merke innbetalingen med navn, kvittering sendes i etterkant.

Vi anbefaler overnatting på kurshotellet Scandic Lillehammer hotell , spesialpris for enkeltrom 1 050 kr/dobbeltrom 1 250 kr (tillegg for hund). Booking gjøres av den enkelte direkte til hotellet på meeting@scandichotels.com, oppgi bookingkode 474 58 970 (Opplandene veterinærforening).

Det er valgfritt hvilke forelesninger man deltar på, men vi ønsker en pekepinn på hovedinteressefelt ved påmelding. Alle vil motta forelesningsnotatene både for stordyr og smådyr på minnepinne, og man kan evt slette det som evt ikke er av interesse.

Dyrepleiere er velkomne til å delta, men betaler fullpris, og følger veterinærforelesningene uten andre tilpasninger.

Påmelding skjer ved å laste ned påmeldingsskjemaet her (DOCX, 15KB) og sende til OVFmedlemmer@gmail.com

Påmeldingsfrist